close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הוורסטיליות של תעשיית האיפור בשנים האחרונות

מערכת שורשה טבת, תשפג29/12/2022

מגמות חברתיות והתאמתיות בחברה, הגיעו גם לתעשיית האיפור

תגיות:
צילום: pixabay
המון עבר על תעשיית האיפור, היופי והטיפוח בשנים האחרונות: מגמות שונות שעשו שינוי בחברה הגיעו גם למקבלי ההחלטות והיום אפשר למצוא תכשירים וטיפולים לכל אחת ואחד. אלרגניים יכולים לעשות שימוש בטוח במוצרי איפור מסוגים שונים, טבעונים יכולים למצוא סדרות שלמות של מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים או עשו שימוש בהם, נשים וגברים יכולים ליהנות ממוצרי טיפוח ואיפור כאחד. אין צבע שלא מקובל להתקשט בו בין אם כמסקרה, צלליות, לק לציפורניים וכו'. איפה היינו לפני עשור ואיפה אנחנו היום... אבל לצד כל אלו, יש עוד מגמה מרכזית ששינתה את פני התעשייה בשנים האחרונות וחשוב שנדע להכיר
אותה ולהשתמש בה לטובתנו. המגמה הזו היא הוורסטיליות של המוצרים וצורות ההגשה שלהם.

למה הכוונה בצורות הגשה?
• האם אתן מהטיפוס שמעדיפות מייקאפ סטיק או מייקאפ נוזלי כמו של פעם?
• האם אתן משתמשות לרוב באייליינר מכחול או בעיפרון ייעודי?
• ומה לגבי סומק? אתן מאלו שעדיין מניחות אבקה ורדרדה על הלחיים או שעברתן לטינט?

לפני שנבין איך זה קרה, איך זה משרת את התעשייה ואיך אפשר לנצל את זה לטובתנו, בואו נסקור עוד מספר דוגמאות שיסייעו לכן להבין עד כמה השורשים של התופעה היכו חזק בכל סוג של מוצר:
1. איפור גבות – מסקרה משולבת עם העיניים, עיפרון גבות או ג'ל?
כל אישה יודעת שעיצוב הגבות הפך לשלב חובה ביום. הגבות המעוצבות מעניקות מסגרת ואסתטיקה מדויקות לפנים ומדובר על הישגים נדרשים חשובים. אבל אם אתן לא רוצות לערבב מסקרה לעיניים עם הגבות, או שאתן מעדיפות לתקתק ולא להתחיל לשרטט קווים עם העיפרון? יש פתרון לכל אחת.
2. פריימר – תרסיס, קרם, ג'ל או סרום?
פריימר נועד להכין את העור שלנו למריחה אחידה ונוחה של מייקאפ. כלומר, יש לו שלב מכריע ובסיסי במלאכת האיפור. אך לא כל אחת מרגישה בנוח עם מריחה של שכבות קרם מרובות, יש כאלו שסרום כבד להן מידי, תרסיס קל מידי וכן הלאה. כולן מסכימות שפריימר זה מוצר חיוני, אך מה טוב שאפשר לבחור בדרך שהכי נוחה לכן להשתמש בו.

מה עומד מאחורי המגמה הזו?
בשתי מילים - חווית לקוח.
בהרחבה – חברות האיפור מכל הגדלים והסוגים רוצות להפוך את הרכישה של הלקוחות למשתלמת ביותר, האטרקטיבית ביותר והמספקת ביותר. אחד הנדבכים המרכזיים עליהם שמים דגש בפיתוח מוצרים הוא חוויית הלקוח – או במילים אחרות עד כמה נוח, קל וכיף לנו להשתמש במוצרים. לכן, הוורסטיליות משחקת תפקיד חשוב בעידוד רכישה אישית ומדויקת.

מה יוצא לנו מזה?
• אם את טיפוס עסוק וממהר שלא יכול להקדיש לשגרת האיפור יותר מידי זמן – את ודאי תרצי לבחור במוצרים היעילים ביותר, המשלבים תכולות, הקלים לשימוש וכאלו שנותנים מקסימום אפקט במינימום מאמץ. כאן למשל, הגיוני לבחור תרסיס על פני קרם, או טינט על פני סומק אבקתי.
• אם את אוהבת להשקיע בפרטים הקטנים ומתייחסת אל האיפור שלך כאל חוויה אומנותית – ייתכן ותרצי לרכוש מוצרים ייעודיים לכל שלב, וכאלו שדורשים יותר זמן ודיוק.
• אם את מנהלת את שגרת החיים שלך בדרכים, כמו מטיילות, נוודות דיגיטליות וכדומה – המוצרים שתעדיפי כנראה יהיו קומפקטיים כמו מסקרה לעיניים ולגבות ושפתון שהוא גם אודם.
הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה